Contact opnemen

Bij eventuele vragen kun je ons contacteren via het platform contact, hier wordt meestal binnen een uur op gereageerd (Ma-za: 09:00 en 20:00 uur). Ook kun je ons telefonisch contacteren of via whatsapp +31 850022287 (Ma-za: 09:00 - 20:00). Je krijgt standaard op al onze producten twee jaar garantie, tenzij anders aangegeven. We proberen alles zo snel mogelijk op te lossen dit kan maximaal 1 werkdag duren. Bestelling volgen? Klik hier.

Whatsapp: +31 850022287

E-mail: Info@Tjilla.nl

Tel: +31 850022287

  • Kvk nummer: 75150069

  • Btw nummer: NL002427609B66

  • Adresgegevens:

    Tjilla

    Het Bassin 21k

    7671 ST Vriezenveen

    The Netherlands

Contactformulier

    Naam *

    Email *

    Mobiel nummer *

    Bestelnummer

    Bericht *

    Waar gaat je vraag over? *

    Veelgestelde vragen

    1Hoe zit het met de garantie bij jullie?
    Op alle artikelen is een garantie van toepassing. Op de robotstofzuigers en steelstofzuigers geldt doorgaans een fabrieksgarantie van 2 jaar. Voor accu’s is dit 6 maanden en voor de borstels 3 - 6 maanden. Dit kan per type borstel verschillen. De garantieperiode van het product en indien van toepassing op specifieke onderdelen staat vermeld op de productpagina. Indien er sprake is van een defect willen we je vragen eerst contact met ons op te nemen. Indien het artikel naar ons retour gestuurd moet worden leveren wij je kosteloos een verzendlabel aan. Onder de garantie valt het herstellen of vervangen van het defecte artikel. Stel mijn robotstofzuiger en of steelstofzuiger doet het niet meer over een jaar krijg ik dan een nieuwe. Als wij de robotstofzuiger of steelstofzuiger niet kunnen reparen krijg je kosteloos een nieuwe opgestuurd. (Dit is alleen van toepassing als de klant hier niets aan kan doen!) Lees meer op de Garantie & klachten pagina
    2Is retourneren altijd gratis?
    Ja! Je kunt je bestelde artikel altijd gratis retourneren. Als je je artikel hebt besteld bij bol.com, amazon.nl of kaufland.de, neem dan contact op met deze coöperaties en zij zullen je verder helpen.
    3Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
    Je kunt annuleren als de bestelling nog niet is verzonden.
    4Kan ik bij jullie langskomen?
    Ja, als je bij ons op kantoor had willen langs komen is dit mogelijk. Bel of mail ons om een afspraak te maken.
    5Product tijdelijk uitverkocht?
    We doen onze uiterste best om alle producten ruim op voorraad te hebben. Is er een product een keertje (tijdelijk) niet op voorraad? Geen probleem! Contacteer ons gerust en we gaan samen opzoek naar een passende oplossing.
    6Ik heb een retour aangemeld. Wat nu?
    Indien het retourformulier is ingevuld en ingediend nemen wij hierover zo spoedig mogelijk contact met je op.
    7Geld van je retour nog niet ontvangen?
    Als je binnen 10 werkdagen nog niets hebt, kun je het beste contact opnemen.
    8Kan ik mijn handleiding ook online krijgen?
    Het is mogelijk om je handleiding online te downloaden: https://www.tjilla.nl/handleidingen/
    9Waar is jullie hoofdkantoor?
    Ons bedrijf is gevestigd op Tjilla Het Bassin 21k 7671 ST Vriezenveen The Netherlands