Verzendbeleid

Alle bestellingen worden binnen 1 werkdag verwerkt en verzonden voor 16:00 besteld (ma/vrij) is de volgende dag geleverd. Bestellingen worden niet verzonden en/of geleverd op bepaalde officiële feestdagen.

 

Verzendkosten en levertijden

Tjilla biedt kosteloze standaardverzending binnen Nederland en België voor bestellingen met een minimum aankoopbedrag van 25 EUR. Voor bestellingen met een aankoopbedrag van minder dan 25 EUR en/of bestellingen die buiten de EU moeten worden verzonden, geldt geen kosteloze standaardverzending.

 

Verzendingsbevestiging en -tracering

Zodra je bestelling is verzonden, sturen we je een e-mail met verzendingsbevestiging en een traceernummer. Klik hier om je bestelling te volgen.

 

Schade, onvolledige zendingen, verliezen of onjuist geleverde producten

We verzoeken je om onze klantenservice zo spoedig mogelijk (het liefst binnen 24 uur vanaf het moment waarop je de bestelling heeft ontvangen) per e-mail, telefoon of via de contactpagina van de Website informeren indien je:

  • Je bestelling in beschadigde of onvolledige toestand ontvangt;

  • Producten ontvangt die je niet hebt besteld; of

  • Je bestelling niet hebt ontvangen.

In deze gevallen zullen we besluiten hoe we de situatie oplossen. Je moet ons altijd op de hoogte stellen van de bovenstaande situatie(s) en onze instructies afwachten.

Wij zullen de kosten dragen voor een eventuele vervangende levering en zullen er vervolgens voor zorgen dat de juiste producten worden verstuurd, vooropgesteld dat je volledig hebt voldaan aan onze retourzendingsinstructies.

Als je een of meerdere producten voor eigen rekening terugstuurt, zonder eerst contact met ons op te nemen en onze instructies af te wachten, kunt je de door jouw gemaakte verzendkosten niet van Tjilla terugvorderen (en kan je Tjilla niet aansprakelijk stellen voor de retourzending die plaatsvond zonder onze voorafgaande instructies).

Om ervoor te zorgen dat je tevreden bent, bieden we zo snel mogelijk een geschikte oplossing. Indien de bestelling is kwijtgeraakt tijdens vervoer of als je beweert dat je de bestelling niet heeft ontvangen (ook al blijkt ontvangst uit de traceergegevens), zullen we een onderzoeksprocedure instellen bij de desbetreffende vervoerder. Doorgaans wachten we eerst de resultaten van de onderzoeksprocedure af en sturen we je een nieuw product toe of betalen we je de aankoopprijs terug indien wordt bevestigd dat de zending door de vervoerder is kwijtgeraakt. Je gaat ermee akkoord je volledige medewerking te verlenen aan onze vervoerder tijdens de uitvoering van het onderzoek.

Het risico van schade en/of verlies aan/van de zending berust bij Tjilla tot het moment van levering van de bestelling op het afleveradres, tenzij anders is overeengekomen. Indien er problemen zijn met de zending van een bestelling wegens een fout in het afleveradres die door de afnemer is gemaakt, kan Tjilla niet aansprakelijk worden gesteld voor het (gedeeltelijke) verlies van de zending.

 


Neem contact met ons op

Als je vragen hebt over je product of je bestelling, neem dan contact met ons op via de contact pagina. Je kunt ons te allen tijde een e-mail sturen en kunt ons telefonisch bereiken van maandag t/m zaterdag tussen 09:00u tot 20:00u.

Telefoon: +31 850022287
E-mail: info@tjilla.nl